AKTUALIZACJA

Miłe Panny Młode,

od pewnego czasu zajmuję się intensywniej działalnością wykraczającą poza makijaże ślubne, co nieco ogranicza moją dyspozycyjność w sobotnie przedpołudnia.

Bardzo lubię jednak wykonywanie makijaży ślubnych, jest to nieoceniona lekcja pokory. Modelki i ryby głosu nie mają, i w "nieślubowej" pracy krytyka, nawet konstruktywna, z racji wieku i urzędu raczej już mi się nie przytrafia. A chetnie usłyszę, że ktoś woli ciemniejszą szminkę albo jaśniejsze brwi. I to na Was najbardziej ciągle ćwiczę swój warsztat, umiejętności.  Lubię, kiedy mój makijaż jest brany pod lupę, wiążą się z nim wielkie oczekiwania, nie ma szans na późniejszy retusz w fotoszopie, i musi przetrwać więcej niż jakikolwiek makijaż sesyjny, filmowy czy do pokazu...
To mnie mobilizuje, spina, nie pozwala spocząć na laurach...

Chcę te Wasze oczekiwania i marzenia spełniać, i oprócz banknota, naprawdę wielką wartość ma dla mnie Wasz radosny uśmiech, kiedy mi się to udaje.

Niestety, rezerwacja terminu u mnie wiąże się z pewnymi warunkami.

W sezonie konieczna jest rezerwacja całej dniówki, w stałej cenie - nie wykonuję pojedyńczych makijaży.  Zapraszam na pakiety makijaż Panny Młodej i osób towarzyszących, w sumie 4 osoby. Wy - macie dość korzystną cenę za poszczególny makijaż, mnie do dyspozycji we wskazanym miejscu i godzinach, co ułatwia komfort planowania ślubnych przygotowań. Ja - nie latam z duszą na ramieniu po mieście do kilku z Was, ryzykując spóźnienie do kolejnych Panien Młodych w razie jakiejś niezawinionej przeze mnie obsuwy.
Dojadę. Chętnie poza Wrocław, przy zwrocie kosztów dojazdu - jestem włóczykijem (do godziny odległość od Wro). Termin ślubny jest święty. W razie czego mam zastępstwo, ale NIGDY (robię ślubne makijaże od 5 lat, od 2-3 praktycznie CO SOBOTĘ w sezonie) nie korzystałam z tej opcji.

Próbny - w dzień roboczy, u mnie. Termin ustalam wstępnie. Jeżeli coś mi wyskoczy (większa robota) lojalnie uprzedzam, że rezerwuję sobie prawo zmiany terminu próbnego, z kilkudniowym wyprzedzeniem. Próbny jest osobno płatny.

Ceny stałe, określone z góry. Nie doliczam za kępki, utrwalacze, zamaskowanie siniaka na kolanie. Ma być świetnie, i wszystko co ku temu - jest w cenie. Rozliczenie na podstawie F VAT.